Xana, Prius, Alba, Brisa, Split
Estelle &
Laundry Clean

are exclusive products of

CONTACT
Bienvenu chez BPureHouse

 

 

Avenue de l'Indépendance belge 120/26
1081  Koekelberg - Bruxelles
 

CONTACT
Welkom bij BPureHouse

 

 

Berkendreef 7
1700 Dilbeek
 

Estelle

Votre nouvelle Supertechnicienne à la maison 

info@estelleshop.be

info@bpurehouse.be
+32 (0)2-4286072

Deze site is eigendom van Eurodb nv (1081 Brussel). Helemaal NIETS mag worden gekopieerd zonder voorafgaande schriftelijke toestemming, op straffe van vervolging.

Ce site est la propriété d'Eurodb sa (1081 Bruxelles). Absolument RIEN ne peut être copié sans autorisation écrite au préalable sous peine de poursuites.

© 2021 Estelleshop.be by S.A. EURODB N.V.  -  All rights reserved

Retourbeleid en -procedure

Het spijt ons dat u ontevreden bent. Hoe ons product verwisselen of terugsturen?

Hieronder onze retourbeleid en -procedure.

 

Lees ze aandachtig en houd er rekening mee voor ze uit te voeren.




 

De cliënt stuurt ons het product terug samen met de trackinggegevens van de gekozen transporteur zodat wij het product kunnen volgen.

Eens het product ontvangen, kijken wij deze na en betalen wij een bedrag terug op uw rekeningnummer in functie van de staat van het ontvangen product en  verpakking.

De klantendienst bekijkt uw retourzending en houdt u per mail op de hoogte

De cliënt contacteert ons per mail

Annulatie 

Wij accepteren de annulatie van een bestelling voordat het product wordt verzonden of geproduceerd. Als de bestelling wordt geannuleerd, ontvangt u het volledige betaalde bedrag, (exclusief verzendkosten). We kunnen de bestelling niet annuleren als het product al is verzonden.


Retours (indien van toepassing)


Wij accepteren de terugzending van producten. Klanten hebben het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van het product een retourverzoek, met behulp van het klachtenformulier, in te dienen. Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als toen u het ontving. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Om te kunnen retourneren hebben we de originele factuur nodig. De klant is helemaal verantwoordelijk voor de verzendkosten om het product  terug te sturen; er worden geen herbevoorradingskosten in rekening gebracht aan de klant voor het terugsturen van een product.

Als de klant voor de terugzending kiest, moet hij de verzendkosten (en installatiekosten) betalen. De specifieke kosten moeten gebaseerd zijn op het gekozen expresstransportbedrijf.

Indien wij verantwoordelijk zijn voor het feit dat de ontvangen producten beschadigd of onjuist zijn, is de klant niet verplicht de verzendkosten te betalen.

Er worden geen herbevoorradingskosten in rekening gebracht aan de klant voor het terugsturen van een product.
Het retouradres wordt u per omgaande e-mail meegedeeld, samen met onze ontvangstbevestiging. 

 

Terugbetalingen of rembours (indien van toepassing)

 

Zodra uw retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen wij u een bericht van ontvangst per e-mail. We zullen u ook op de hoogte brengen dat uw terugbetaling al dan niet volledig goedgekeurd of geweigerd is.
Als uw aanvraag wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

 

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)


Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel zichtbaar is. Neem dan contact op met uw bank. Het duurt vaak enige tijd voordat er een terugbetaling wordt gedaan. Als u dit allemaal heeft gedaan en nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via iam@estelleshop.be.

 

 

 

 

 

We hopen dat we u volledig tevreden hebben gesteld.

Als de oplossing die wij u voorstellen niet voldoet aan uw verwachtingen, neem dan opnieuw contact met ons op. Dit bekijken dit dan in een breder kader met verschillende mensen.
Komen we niet tot een gezamenlijke voldoening, neem contact op met de Consumentenombudsdienst voor bemiddeling:

https://economie.fgov.be/nl/themas/online/belmed-onlinebemiddeling/alternatieve/vormen-van-geschillenregeling/ombudsman/belmedpartners/consumentenombudsdienst

Wij hopen dat wij op deze manier blijk hebben gegeven van onze bereidheid om u volledig tevreden te stellen.

 

 

 

 

Pro memoria
Onze 100% tevredenheidsgarantie is voor iedereen van toepassing, d.w.z. u heeft het recht om binnen 14 kalenderdagen Estelle terug te sturen en een volledige terugbetaling te ontvangen, met uitzondering van uw retourkosten, naast de eventuele schade of/en gebrek dat werd vastgesteld bij de terugzending en de eventuele installatiekosten van 150 EUR (BTW incl.).
Een bedrag dat overeenkomt met de schade of het gebrek (en eventuele installatie) zal automatisch worden verrekend in de  terugbetaling.

 

Chère papa

JE SUIS SCRUPULEUSEMENT TES CONSEILS ET LES PARTAGE :-)